2011. július 21., csütörtök

A kiállítás

...még rendezés alatt.


Ráadásul fotóaparát híján -nézzék el nekünk- telefonnal készültek a képek.
Mégis felteszem a hírt, hátha kedve támad valakinek hétvégén Dunbogdányba ruccanni családostul a Négyszínvirág gyermek összművészeti fesztiválra. (A háromnapos rendezvényen valamennyi program ingyenes.)


Mesei hangulat létrehozása céljából kértek fel egy kis kiállításra, melynek megnyitójára pénteken 17 órakor kerül sor. Szombat és vasárnap pedig többedmagammal fogok kézműveskedni a gyerekekkel, engem kifejezetten rokkázni hívtak. Viszem a strapabíró rokkámat, de kitaláltam némi gyapjús, ill fonalas játékot is, hogy tudjon hazavinni valami maradandót is a kedves érdeklődő.

Részletek a rendezvényről itt.

4 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett, gratulálok! Különösen kuckós-meleg hangulatú ebben a borús időben. Szívesen bebújnék én is valamelyik manóbarlangba szundikálni:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Hát igen, a szundikálás..., az rám is rám férne. A héten volt úgy, hogy hajnali négykor feküdtem le, ráadásul a legkisebbem előző nap egész nap hányt és nyögött. Néha azt éreztem, talán nem is lesz semmi az egész manóvilágból.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos lett a kiállítás !:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...