2011. augusztus 7., vasárnap

Jobb képek

a kiállításról...
Mandula a kiállításmegnyitón odaült fonni a régi, újra beüzemelt vaterás rokkához. Tavaly ilyenkor hosszú heteken át kínlódtam vele, azt hittem, én már sohase tanulok meg fonni, annyira nehezen ment. Most se könnyű vele, de gyakorlat teszi a mestert. Persze a hiper-szuper új rokkákkal fonni maga az álom, de ezt a kis régit, ezt nem adnám semmi pénzért. Nem válnék meg tőle, mert Ő volt az első.

Kislány kis rokkával

Baba még kisebb rokkával

Néhány "festmény" az utóbbi évekből, hogy azért a falon is legyen valami.

Nemeztárgyak és -ékszerek

Manóhangulat

A kicsi baba-rokkának története van. Tavaly nyáron, mikor teljes rokka-lázban égtem, a gyerekeim (meg az apukájuk) leptek meg vele. Úgy alakult, hogy pár nappal később tudtam csak utánuk menni a családi nyaralásra. Öten vártak a fonyódi állomáson. Ragyogó arccal futottak elém, éreztem, hogy a szemük csillogása (azon túl, hogy nagyon örültek nekem) valami meglepetést is rejt. És igen, az egyik kibomló kicsi gyerekkézből ez az icipici rokka bukkant elő. Mi tagadás, nyeldestem a könnyeimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...